.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکرار ماجرای مرحوم کردان این بار برای یک مدیر دیگر مازندرانی
تکرار ماجرای مرحوم کردان این بار برای یک مدیر دیگر مازندرانی

شمال نیوز: در حالی مردم ایران امروز شاهد برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های علوم،آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان بودند که بار دیگر ماجرای استیضاح مرحوم کردان در ذهن ها زنده شد.
الیاس نادران که گویا ید طولایی در حذف و تخریب نیروهای خدوم مازندرانی از صحنه مدیریت کشور دارد امروز نیز همانند ماجرای استیضاح مرحوم کردان بدترین هجمه ها و تهمت ها را به سرپرست مازندرانی وزارت ورزش و جوانان وارد کرد تا با شب نامه هایی که از قبل بین نمایندگان پخش شده بود صالحی امیری نتواند رای اعتماد لازم را از نمایندگان مجلس اخذ نماید.
البته الیاس نادران با طرح عناوینی که بسیاری از آنها نیز از سوی نمایندگان موافق پاسخ داده شد نشان داد که می خواهد تهدید چند روز قبل خود به رییس جمهور مبنی بر اینکه روحانی ماجرای «کردان» را تکرار نکند را عملی نماید.
در این بین و به جهت سابقه ای که از الیاس نادران و برخی نمایندگان مجلس از قبل وجود داشت نگارنده روز گذشته در مقاله ای خطاب به مجمع نمایندگان شمال لزوم حمایت همه جانبه آنان از دکتر سید رضا صالحی امیری را یادآور شدم. اما متاسفانه و در کمال تعجب دیدیم امروز دفاع شایسته ای از سوی نمایندگان مازندرانی در مجلس از صالحی امیری صورت نگرفت.امروز مردم ایران شاهد بودند نماینده مردم تهران با در اختیار گرفتن وقت یک نماینده دیگر بیشترین مخالفت را از گزینه مازندرانی وزارت ورزش مطرح کرد اما نمایندگان شمالی با توجه به اینکه قرعه دفاع از صالحی امیری به نامشان نیفتاده بودند از وقت نمایندگان موافق ولو برای چند دقیقه هم کم شده استفاده نکردند.
اگر چه سخنان زیادی با آقای الیاس نادران داشته که حتما" در فرصت مقتضی بیان خواهم داشت اما در این فرصت با یادآوری این موضوع که صالحی امیری همانطور که همواره مدیریت های خطیری را در عرصه های گوناگون و در گمنامی انجام داد این بار نیز برای آنکه می توانست خدمتی به مردم کشور و در سنگری دیگر داشته باشد تمامی خطرات و تهمت ها را به جان خرید و با حضور در مجلس و دفاع منطقی و توام با اخلاق خود ثابت کرد که براستی مدیری اخلاق محور بوئده و حفظ شان و اسرار نظام را والاتر از آبروی خود دانسته و در مقابل بسیاری از این تهمت ها سکوت کرد.اما بنده در این مجال فقط چند نکته خطاب به نمایندگان مازندران در مجلس دارم و آن این است:
چرا برنامه ریزی شایسته تری برای کسب رای لازم برای دکتر صالحی امیری نداشته اید؟آیا در دفاع از صالحی امیری و رایزنی برای وزارت او از تمامی ظرفیت خود استفاده کرده اید؟یا واقعا" نمی شد با در اختیار گرفتن وقت یکی از نمایندگان موافق محض رضای خدا هم که شده از هم استانی خود دفاع کرده و آنچه را که شایسته بود عنوان می کردید؟آیا رواست که آبروی فرزند شایسته مازندران که خدمات پر شماری را برای نظام داشته این چنین در نزد شما برده و شماها حتی از دادن یک تذکر عاجز باشید؟
یقینا" سکوت امروز شما نمایندگان مازندران در مجلس تداعی کننده همان سکوتی است که پیشینیان شما در جلسه استیضاح مرحوم کردان از خود نشان دادند سکوتی که منجر به.....
در پایان لازم می دانم گوشه ای از سخنان دکتر صالحی امیری در جلسه امروز را آورده تا تذکر و یادآوری برای آنانی باشد که می توانستند از این فرزند با اخلاق مازندرانی دفاع شایسته داشته باشند اما....

 

((صالحی‌امیری در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه من نمی‌دانم چرا امروز اینگونه نسبت به من طرح سؤال می‌شود، گفت: کسی که جوانی خود را برای نظام سپری کرده آیا می‌تواند در برابر انقلاب قرار بگیرد؟ من این را ظلم به خود تلقی می‌کنم.

صالحی‌امیری ادامه داد: من که از روز اول انقلاب در سنگرهای نظام حضور داشتم چطور می‌توانم مقابل انقلاب باشم.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه من بنای پاسخ به این شبهات را نداشتم و در برابر حرف‌های ناصواب مطرح شده تلاش کردم که خارج از موضوع جلسه صحبت نکنم تصریح کرد: ولی به این باور رسیده‌ام که جریانی قصد دارد چهره نظام را تیره کند.

وی افزود: این سینه اسرار نظام است و ما محکوم به حفظ اسرار هستیم؛ من 30 مورد را یادداشت کردم ولی هیچگاه رضایت ندارم که آنها را مطرح کنم.

صالحی‌امیری با بیان اینکه اگر بنای پرده‌دری باشد من حرف‌های زیادی دارم ولی هیچ وقت علیه کسی حرف نمی‌زنم، اظهار داشت: این موضوع به دلیل آن است که نظام مبنای مشترک ما است و من هر فردی را که در مخالفت من صحبت کرد بعد از این بهترین رفتار را با او خواهم داشت.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شبهات مطرح شده درباره فعالیت اقتصادی وی در وزارت اطلاعات اظهار داشت: اینجا اعلام می‌کنم که من هیچگاه در فعالیت‌های اقتصادی وزارت اطلاعات و اختلاس‌های صورت گرفته حضور نداشتم و البته جای تأسف است که کسی با این مسائل تاکنون برخورد نکرده است.

وی ادامه داد: من به همراه آقای یونسی در وزارت اطلاعات اینگونه کارها را جمع کردیم و حالا من باید به خاطر خدمتم پاسخگو باشم.

صالحی‌امیری با تأکید مجدد بر اینکه هیچگونه فعالیت اقتصادی در زمان وزارت اطلاعات انجام نداده است، افزود: من روحم از این رفتارها بی‌خبر است در حالی که همه می‌دانند در دوره‌های قبل وزارت اطلاعات شرکت‌های اقتصادی ایجاد شد و مسائلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دستگاه اطلاعاتی انسان‌های فرهیخته‌ای در حال فعالیت هستند، گفت: نباید این افراد خدوم و فرهیخته را متهم کرد.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شبهه مطرح شده در مورد فعالیت‌های صالحی‌امیری در زمان مدیرکلی اطلاعات خوزستان تصریح کرد: درباره خوزستان نمی‌توانم مسائلی را بگویم و مطرح کنم که چه اتفاقاتی افتاد اما به خدا من سبب جاری شدن نفت بعد از انفجارها بودم و حالا باید برای خدماتم پاسخگو باشم.

صالحی‌امیری با بیان اینکه اگر کارمندم در اداره کل خوزستان تخلف کرده به آن رسیدگی شده است، گفت: دفتر رهبری پرونده ما را به سازمان قضایی نیروهای مسلح فرستاد و در آن دوره رسما قرار منع پیگرد برای بنده به عنوان مدیر کل سابق خوزستان صادر شد.

وی با اشاره به موضوع پرونده بیمه ایران خاطر نشان کرد: در مورد این پرونده فرد مطرح کننده این شبهه را به حضرت زهرا و خدا واگذار می‌کنم و این موضوع را یک تهمت می‌دانم.))


علیرضا قلی زاده


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1392
من سرهنگ نيستم حقوقدانم. در عين حال نزديكانم از سرهنگ ها هم سرهنگ تر هستند. چطور ممكنه يك نيروي اطلاعاتي بعد از بازنشستگي بشود هيات علمي دانشگاه آزاد علوم و تحقيقات تهران؟ اين همه جوان داراي مدرك دكتري در به در دنبال هيات علمي شدن هستند اون وقت يك بازنشسته با استفاده از روابطي كه دارد مي شود هيات علمي!!!! در عين حال چطور مي شود يك نيروي امنيتي بشود وزير ورزش. پس نگوييد من سرهنگ نيستم و نگوييد شايسته سالاري بلكه بگوييد باند بازي
آقاي رمداني بگذاريد مطلب منتشر شود.
نا شناس 6 آبان 1392
ایکاش تعصب شما به مازندران را بعضی از آقایان در روز رای گیری به وزیر ورزش داشتند!
نا شناس 6 آبان 1392
نمایندگان مازندران که از خواب پارلمانی بیدار می شوند تا اینطور مازنیها به مساخ مدیریت و وزارت نروند کمی از گیلانیها یاد بگیرید
نا شناس 6 آبان 1392
مازندرانی ها همیشه غریبه ها رابر بومی هایشان ترجیح دادن.چون هنوز به آن خود باوری نرسیدن.
نا شناس 5 آبان 1392
بعله. اون روزها جریان مخالف جناح راست بعد از حذف مرحوم کردان ره کف و سوت و هورا کشید. حالا جناح راست هورا بکشه. .. فقط این وسط آبروی مومنان است که ریخته می شود و دلشادی دشمنان چپ و راست و نیورهای نظام.
ضمنا بنا به وعده الهی منتظر باشید کسانی که انگونه آبروی مومنی را بردند، آبروی افرادی مثل : بیژن نوباوه، علی مطهری،احمد توکلی، نادران؛کوچک زاده و... نیز برود. منتظر تاریخ باشید.
نا شناس 6 آبان 1392
از نمایندگان مازندران در مجلس چه انتظار داریید! آنها مشغول گماشتن مدیران غیر همسوی دولت در استان میباشند.
نا شناس 6 آبان 1392
البته انطور كه بايد از مرحوم كردان دفاع مي كرديد نكردين حالا به خاطر اميري دارن كردانو ميكشن وسط. شما كه قبلا موافق استيضاح كردان بوديد.
محمد 6 آبان 1392
این اعتراضات به نمایندگان جایز نیست این ها نماینده مردم مازندران نیستند که شما معترضید آنها از شما کمک گرفتند تا نماینده زور و قدرت خود در میان دوستان و عزیزان خود باشند .واقعآ خوش خیالید ها .روز رای دادن که .....باید دقت می کردید.
نا شناس 7 آبان 1392
چراکامنتهای منونمیزارین؟میترسین؟دنبال چی هستین؟
امير 7 آبان 1392
به عنوان يک مازندراني مي گويم اکثر مازندراني ها شايسته مديريت نيستند به اميد برچيده شدن بيشتر مديران مازندراني به استثناي بعضي
نا شناس 7 آبان 1392
اره باید حمایت میکردند !!!
از کی از کسی که این همه مشکل داشت.
محمد 6 آبان 1392
این از بی لیاقتی نماینده های مازندرانه اینجوری به یه مدیر ارزشمند مازنی بی حرمتی بشه
نا شناس 6 آبان 1392
اقای قلی زاده عاقل باش فقط به دلیل بابلی بود تعصب بیجا نداشته باش دنبال ادم سالم وبی ضعف باش
نا شناس 7 آبان 1392
من یک مازندرانی مقیم تهران هستم. خواهشا تو مباحث استانی افق دیدتان را بالا ببرید. گور پدر کسی که باعث اختلاف بین مردم و مسئولین شهرهای استان می شود.
زنده باد اتحاد مازندران از رامسر تا گلوگاه.
یحیی زاده 7 آبان 1392
برارجان مازرون انگور ممیج نونه
نا شناس 7 آبان 1392
وقتیکه یک مازندرانی در دفاع از هم استانی اش مقاله می نویسه و به جای اینکه دیگران اتحاد داشته باشند میایند و هم استانی خودشون را تخریب می کنند همین میشه که در مجلس شاهدش بودیم
نا شناس 8 آبان 1392
بنده بعنوان یک غرب مازندرانی از اینکه ایشان رای اعتماد نگرفتند خیلی خیلی خوشحالم.
به امید هر چه سریع تر استان شدن غرب مازندران
لطیفی 8 آبان 1392
هر چی بود مازندرانی بود باید حمایت میکردن
بسيجي گمنام 10 آبان 1392
باسلام و احترام به زحمت‌كشان سايت شمال نيوز. اظهار نظرات خوانندگان محترم را به دقت مطالعه كردم. فقط يك جمله به آقا يا خانمي كه در پايان مطالبش نوشتند،" آقاي رمداني بگذاريد مطلب منتشر شود" _ من هم از استاد محترم آقاي رمداني همين خواهش را دارم _ واما جواب به ايشان:
آقا يا خانمي كه سرهنگ نيستيد و حقوق‌دانيد، متآ سفانه از حقوق و قانون هم چيزي نمي دانيد، اگر به خودت زحمت مي داديد و آيين نامه عضويت اعضاي هيآت علمي و قوانين و مصوبه‌هاي آن را مطالعه مي‌كرديد متوجه مي‌شديد، بازنشستگان مي‌توانند در مؤسسات آموزش عالي غير دولتي عير انتفاعي(كه دانشگاه آزاد هم غير دولتي است)، با رعايت مقررات و قوانين مربوط به جذب و گذراندن مراحل بعدي عضو هيآت علمي‌شوند. درمورد نزديكانت، بهتر است شما من‌ آنم كه رستم بود پهلوان ننويسيد. نزديكانت اگر هم سرهنگ‌تر از سرهنگ باشند، خودت چة‌كاره هستي؟ از خودت بگو و........
خدا را شاهد مي‌گيرم نه تا كنون آقاي صالحي را ديدم نه آشنايي با ايشان دارم، فقط و فقط به خاطر رضاي خدا و براي دفاع از يك" سرباز گمنام آقا امام زمان" اين چند خط را نوشتم. گرچه صالحي‌ها در پي دفاع از خود نيستند و ما ها هم در اين انقلاب شكوهمند اسلامي وقت خود را وظيفه داريم صرف دفاع از انقلاب كنيم، نه دفاع خودمان. مطرح شدن صالحي تكليفي بود كه شرايط ديگران برايش به وجودآورد. و نظرات و رآي نمايندگان هم مسؤليتش به عهده خودشان است. و اما جمله آخر: خيلي‌ها در اين مملكت و در دنيا فعلا از بغض به " علي " سخن مي گويند نه از عشق به .........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.